Mokėjimo kortelių sutartis
Bendrųjų mokėjimo paslaugų teikimo taisyklių
2 priedas
-
1. Sąvokos
- 3D apsauga - saugumo priemonė, taikoma naudojantis Kortele, kai
mokėjimo operaciją reikia patvirtinti statiniu slaptažodžiu ir
vienkartiniu kodu, kuris atsiunčiamas kiekvieną kartą atliekant
mokėjimą į jūsų nurodytą telefono numerį.
- Bekontakčio atsiskaitymo funkcionalumas - mokėjimo operacijos,
atliekamos Kortele, patvirtinimas priglaudžiant Kortelę prie
specialiu bekontakčio atsiskaitymo ženklu pažymėto kortelių
skaitytuvo.
- CVC2/CVV2 kodas - personalizuotas kitoje Kortelės pusėje parašo
juostoje nurodytas 3 skaitmenų saugumo duomuo, naudojamas
atsiskaitant elektroninėse prekių ir paslaugų suteikimo vietose.
- Kortelė - Įstaigos Klientui suteikta elektroninė mokėjimo
priemonė, leidžianti Klientui elektroniniu būdu suformuoti
Nurodymus Įstaigai dėl disponavimo su šia kortele susietoje
Sąskaitoje esančiomis lėšomis, t. y. atsiskaityti už prekes ar
paslaugas negrynaisiais pinigais fizinėse ar elektroninėse
prekių ir paslaugų suteikimo vietose jų darbo metu, išsiimti ar
įnešti (jeigu Kortelė turi tokią funkciją) grynuosius pinigus jų
išdavimo (priėmimo) vietose jų darbo metu. Sąvoka Kortelė
Sutartyje taip pat apima ir sąvoką „Virtuali kortelė", jeigu
nėra išskirta kitaip.
- Kortelės turėtojas - fizinis asmuo, kuris turi teisę naudoti
Kortelę, t. y. Jūs, jeigu esate Klientas fizinis asmuo arba
fizinis asmuo, kuriam priskirta Kortelė ir kurio vardas ir
pavardė nurodyti ant Kortelės, jeigu Klientas yra juridinis
asmuo. Priklausomai nuo konteksto Sutartyje, Kortelės turėtojas
Sutartyje taip pat gali būti vadinamas „Jūs".
- PIN kodas - personalizuotas saugumo duomuo, kurį žino tik
Kortelės turėtojas ir kuris naudojamas tvirtinant mokėjimo
operaciją, atliekamą Kortele.
- Sąskaitos sutartis - Elektroninių pinigų ir mokėjimo sąskaitos
sutartis (Taisyklių 1 priedas).
- Sutartis - ši mokėjimo kortelių sutartis, reglamentuojanti
Kortelių išdavimo, naudojimo ir atsiskaitymo jomis tvarką.
- Virtuali kortelė - tai specialiu virtualiu formatu išduodama
elektroninė mokėjimo priemonė, leidžianti Klientui elektroniniu
būdu suformuoti Nurodymus Įstaigai dėl disponavimo su šia
kortele susietoje Sąskaitoje esančiomis lėšomis, t. y.
atsiskaityti už prekes ar paslaugas negrynaisiais pinigais
internetu elektroninėse prekių ir paslaugų suteikimo vietose jų
darbo metu.
- Kitos Sutartyje vartojamos sąvokos atitinka Taisyklėse,
Sąskaitos sutartyje, Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatyme,
Lietuvos Respublikos elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų
įstaigų įstatyme nurodytas sąvokas.
-
2. Sutarties objektas ir taikymas
- Sutartimi mes įsipareigojame suteikti Jums Kortelę ir (arba)
Virtualią kortelę, susieti ją su atitinkama Sąskaita, vykdyti
Jūsų Nurodymus dėl mokėjimo operacijų atlikimo (atsiskaitymo)
Kortele, suteikti Jums galimybę valdyti Kortelę nuotoliniu būdu
elektroninėmis ryšio priemonėmis ir atlikti kitas Mūsų
leidžiamas operacijas, o Jūs įsipareigojate sumokėti Mums už
suteiktas paslaugas ir įvykdytas operacijas.
- Taisyklės ir Sąskaitos sutartis yra sudėtinės ir neatskiriamos
Sutarties dalys. Taisyklių ir Sąskaitos sutarties nuostatos
taikomos tiek Sutartyje tiesiogiai aptartais (pvz., Sutarties
nutraukimas), tiek neaptartais (pvz., taikytina teisė ir ginčų
sprendimas) atvejais, priklausomai nuo konteksto. Jeigu tarp
Sutarties sąlygų ir Taisyklių bei Sąskaitos sutarties nuostatų
yra prieštaravimų ar neatitikimų, taikomos Sutarties sąlygos,
nebent pati Sutartis nurodytų kitaip.
-
3. Kortelių išdavimas
- Kortelė išduodama Klientui jau turint Sąskaitą ir Klientui
pateikus atitinkamą prašymą, pasirinkus Kortelės rūšį, pateikus
reikalingus duomenis per Internetinės bankininkystės sistemą
tiesiogiai ar Mobiliąją programėlę (jeigu yra tokia galimybė) ar
kitu Mūsų suteikiamu būdu, ir sutikus su Sutarties sąlygomis.
Kortelė nebus išduodama, jei Sąskaitoje bus susidariusi skola ar
nebus pakankamai lėšų mokesčiams padengti.
- Kortelės užsakymo metu turėsite susikurti Kortelės PIN kodą ir
būsite visiškai atsakingas už jo saugumą ir slaptumą. PIN kodą
visada galėsite pasitikrinti, prisijungęs prie savo Paskyros
Sistemoje.
- Kortelė siunčiama paštu Jūsų nurodytu adresu. Jeigu negaunate
Kortelės per 30 (trisdešimt) dienų nuo užsakymo dienos,
privalote mus apie tai informuoti.
- Jūs galite užsisakyti tiek vieną Kortelę, tiek ir papildomas
Korteles ar Virtualią kortelę ir turėti jas vienu metu. Mes
galime riboti Jūsų turimų Kortelių skaičių.
- Mes turime teisę dėl bet kokių priežasčių atsisakyti išduoti
Kortelę.
- Jeigu Kortelė užsakoma Kortelės turėtojui, kuris yra kitas asmuo
nei Klientas, pastarasis privalo supažindinti Kortelės turėtoją
su Sutartimi, Sąskaitos sutartimi ir Taisyklėmis ir jos visos
taikomos Kortelės turėtojo atžvilgiu. Klientas prisiima visą
atsakomybę dėl Kortelės turėtojo veiksmų (veikimo ir neveikimo).
-
4. Kortelės naudojimas
- Gavę Kortelę, Jūs turite:
- Patikrinti, ar ant Kortelės nurodyti teisingi Jūsų duomenys.
Jeigu ne - privalote Mus apie tai informuoti ir
neaktyvuoti Kortelės.
- Pasirašyti kitoje Kortelės pusėje, tam skirtoje vietoje.
- Aktyvuoti Kortelę Internetinės bankininkystės sistemoje
tiesiogiai arba prisijungus per Mobiliąją programėlę
(jeigu yra tokia galimybė).
- Kortele galima atsiskaityti už prekes ir paslaugas prekybos ar
paslaugų teikimo vietose ar kitose aptarnavimo vietose, kuriose
yra sudarytos techninės galimybės atlikti tokias operacijas.
- Jeigu Kortelė palaiko Bekontakčio atsiskaitymo funkciją, galite
ją įjungti ir išjungti Internetinės bankininkystės sistemoje
tiesiogiai arba prisijungus per Mobiliąją programėlę (jeigu yra
tokia galimybė), taip pat galite nustatyti leidžiamus tokio
atsiskaitymo limitus. Prieš Jums atliekant pirmą bekontakčio
atsiskaitymo operaciją, galime Jūsų paprašyti prieš tai atlikti
operaciją, tvirtinamą PIN kodu.
- Kortele taip pat galima atsiskaityti internetu, apsiperkant
elektroninėse prekių ir paslaugų suteikimo vietose. Norint
naudotis šia funkcija, gali reikėti ją įjungti (o vėliau, esant
poreikiui, ir išjungti) Internetinės bankininkystės sistemoje
tiesiogiai arba prisijungus per Mobiliąją programėlę (jeigu yra
tokia galimybė).
- Kortele galima atsiskaityti užsienio šalyse, jeigu tam yra
sudarytos techninės galimybės. Internetinės bankininkystės
sistemoje tiesiogiai ir (arba) prisijungus per Mobiliąją
programėlę (jei suteikiama tokia galimybė) gali būti suteikiama
galimybė įjungti arba išjungti šią funkciją. Mes galima
nustatyti apribojimus naudoti Kortelę tam tikrose šalyse.
- Su Kortele taip pat galite išsiimti grynųjų pinigų bankomatuose.
Internetinės bankininkystės sistemoje tiesiogiai ir (arba)
prisijungus per Mobiliąją programėlę (jei suteikiama tokia
galimybė) gali būti suteikiama galimybė įjungti arba išjungti
šią funkciją.
- „Visa Europe" asociacijos Kortelėmis („Visa") galima
atsiskaityti tik „Visa" ženklu pažymėtose prekių ar paslaugų
teikimo ar aptarnavimo vietose. Kitų asociacijų Kortelėmis
(pvz., „MasterCard") (jeigu Mes tokias išduodame) galima
atsiskaityti tik atitinkamos asociacijos ženklu pažymėtose
prekių ar paslaugų teikimo ar aptarnavimo vietose.
- Atsiskaitant Kortele, naudojamos lėšos, esančios Jūsų
Sąskaitoje, susietoje su Kortele. Atsiskaityti galite bet kokia
valiuta, tačiau lėšos nuo Sąskaitos nurašomos ta valiuta, kuria
yra tvarkoma minėta Sąskaita.
- Su Kortele susietos Sąskaitos likutį galite pasitikrinti
Internetinės bankininkystės sistemoje tiesiogiai arba prisijungę
per Mobiliąją programėlę (jei suteikiama tokia galimybė),
bankomatuose ar kitose vietose, jeigu tam yra sudarytos
techninės galimybės.
- Pageidaujamo laikotarpio mokėjimo operacijų, atliktų Kortele,
išrašą galite suformuoti Internetinės bankininkystės sistemoje
tiesiogiai arba prisijungęs per Mobiliąją programėlę (jei
suteikiama tokia galimybė).
- Kortelę galite naudoti tik teisėtiems tikslams ir tik
sąžiningai.
- Atkreipkite dėmesį, kad tam tikrais atvejais dėl atliekamų
sistemos atnaujinimo darbų ar kitų trikdžių Kortelė gali tam
tikru metu neveikti ar jos funkcionalumas gali būti apribotas
(pvz., negalima atsiskaityti internetu ar išsiimti grynųjų
pinigų bankomate). Tokiais atvejais neprisiimame atsakomybės dėl
patirtų nuostolių.
-
5. Kortele atliekamos mokėjimo operacijos patvirtinimas
- Jūsų sutikimas atlikti mokėjimo operaciją Kortele
(autorizavimas) duodamas, kai:
- Ją patvirtinate, įvesdami Kortelės PIN kodą.
- Bekontakčio atsiskaitymo atveju - priliesdami Kortelę prie
atsiskaitymo terminalo ir atlikdami elektroniniame
kortelių skaitytuve nurodytus veiksmus. Viršijus
bekontakčio atsiskaitymo limitą, operaciją gali reikėti
papildomai patvirtinti PIN kodu.
- Perbraukiate Kortele elektroniniame kortelių skaitytuve ir
pasirašote išduotame kvite.
- Įdėję Kortelę į savitarnos elektroninį kortelių skaitytuvą,
atliekate jame nurodytus veiksmus, nesuvedę PIN kodo
(pvz., mokėdami kelių mokestį).
- Atsiskaitydami internetu elektroninėse prekybos ir paslaugų
vietose, įvedate Kortelės duomenis (pvz., vardas, pavardė,
numeris, galiojimo laikas, CVC2/CVV2 kodas).
- Sudarote sutartį su prekių ar paslaugų teikėju fiziškai ar
internetu elektroninėse prekių ir paslaugų suteikimo
vietose ir sutinkate inicijuoti mokėjimo operaciją
nurašant lėšas nuo Sąskaitos, perduodami jam Kortelės
duomenis (pvz., vardas, pavardė, numeris, galiojimo
laikas, CVC2/CVV2 kodas).
- Pateikiate Kortelės duomenis (pvz., vardas, pavardė,
numeris, galiojimo laikas, CVC2/CVV2 kodas) prekių ar
paslaugų teikėjui fiziškai ar internetu elektroninėse
prekių ir paslaugų suteikimo vietose.
- Atsiskaitote naudodami elektroninę piniginę (jeigu yra
sudaryta techninė galimybė susieti Kortelę su elektronine
pinigine „Samsung Pay", „Google Pay" ar „Apple Pay",
diegiama mobiliajame telefone) - priliesdami savo
mobilųjį telefoną ar kitą susietą įrenginį prie
elektroninio kortelių skaitytuvo. Tokiai mokėjimo
operacijai patvirtinti taikomos Jūsų mobiliajame telefone
ar kitame susietame įrenginyje įdiegtos saugumo priemonės,
galinčios apimti ir biometrinių apsaugos priemonių (pvz.,
piršto antspaudo, veido bruožų) naudojimą.
- Priklausomai nuo prekių ar paslaugų teikėjo taikomų techninių
sprendinių ir Jūsų pasirinktų apsaugos būdų Internetinės
bankininkystės sistemoje tiesiogiai ir (ar) prisijungus per
Mobiliąją programėlę (jeigu suteikiama tokia galimybė), aukščiau
nurodytą sutikimą gali reikėti papildomai patvirtinti viena iš
operacijos metu nurodytų Identifikavimo priemonių ar 3D apsauga.
Jeigu, Mūsų nuomone, tokios apsaugos naudojimas yra būtinas, o
Jūs ja nesinaudojate, galime atsisakyti vykdyti mokėjimo
operaciją.
- Visi aukščiau nurodyti veiksmai turi tokią pačią teisinę galią
kaip ir Jūsų pasirašyti dokumentai ar raštu pateikti Nurodymai.
- Jeigu Jūs mokėjimo operaciją patvirtinote vienu iš aukščiau
nurodytų veiksmų, Jūs negalite jos atšaukti. Atšaukti galite tik
tokią operaciją, kuri turi būti įvykdyta ateityje (pvz.,
paslaugos mokestis, mokamas kas mėnesį), tačiau apie tai
privalote informuoti prekių ar paslaugų teikėją ne vėliau kaip
likus 2 (dviem) darbo dienoms iki operacijos įvykdymo termino
ir, jeigu reikia, pranešti Mums. Mes neprisiimame atsakomybės
dėl tokių operacijų atšaukimo.
- Jūs esate atsakingas už visas pasekmes, atsiradusias Jums davus
sutikimą atlikti mokėjimo operaciją Kortele. Todėl:
- Visada, prieš duodami aukščiau nurodytą sutikimą,
patikrinkite mokėjimo operacijos duomenis.
- Saugokite tokią operaciją patvirtinantį dokumentą (pvz.,
čekį, mokėjimo kvitą).
- Šį sutikimą duokite tik pats, o jeigu fiziškai turi būti
nuskaityta Kortelės informacija, užtikrinkite, kad tai
būtų padaryta Jūsų akivaizdoje.
- Jeigu pastebėjote mokėjimo operaciją, kuriai nedavėte sutikimo
(neautorizuota operacija), privalote nedelsdami Mums pranešti
per Internetinės bankininkystės sistemą tiesiogiai ar
prisijungęs per Mobiliąją programėlę (jeigu yra tokia galimybė)
ar susisiekti su Mumis Tinklalapyje nurodytais kontaktais.
- Mes grąžinsime lėšas, nurašytas iš Jūsų Sąskaitos, susietos su
Kortele, tik tada, jeigu Jūs, sužinoję apie netinkamai atliktas
ar atliktas be Jūsų sutikimo (neautorizuotas) mokėjimo
operacijas Kortele, dėl kurių pagal Sutartį galite pareikšti
reikalavimus, pranešite mums nedelsdami, bet ne vėliau kaip per
13 (trylika) mėnesių nuo lėšų nurašymo dienos, o jeigu esate
verslo klientas, - ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų.
-
6. Kortele atliekamos mokėjimo operacijos vykdymas
- Jeigu buvo duotas sutikimas, numatytas Sutarties 5.1 punkte,
mokėjimo operacija (atsiskaitymas) atliekama:
- Rezervavus lėšas Sąskaitoje, susietoje su Kortele, o gavus
patvirtinimą iš lėšų gavėjo, nurašant atitinkamą sumą nuo
šios Sąskaitos. Negavę patvirtinimo per 15 (penkiolika)
dienų, rezervaciją atšauksime. Rezervavimo metu nėra
rezervuojami taikytini mokesčiai, nustatyti Tipiniuose
įkainiuose.
- Arba atitinkamą sumą nuo Sąskaitos, susietos su Kortele,
nurašant gavus patvirtinimą iš lėšų gavėjo, netaikant lėšų
rezervavimo. Šiuo atveju atsiskaitymas gali įvykti iškart
po Jūsų sutikimo davimo arba vėliau.
- Jeigu dėl Kortele atliktų operacijų, Sąskaitos, susietos su
Kortele, likutis tampa neigiamas, Jūs privalote jį padengti.
- Mes galime atsisakyti vykdyti mokėjimo operaciją Kortele, jeigu:
- Sąskaitoje, susietoje su Kortele, nepakanka lėšų mokėjimo
operacijai atlikti ir atitinkamam mokesčiui už ją
nurašyti.
- Turime įtarimų dėl neteisėto Kortelės naudojimo ar įtarimų
dėl atitinkamų saugumo pažeidimų.
- Jūs nesilaikote Sutarties, kitų Sutarčių ar papildomų
susitarimų, sudarytų su Mumis.
- Mokėjimo operaciją laikome įtartina.
- Negalime jos atlikti dėl klaidų, gedimų, atnaujinimo darbų
ar trečiųjų asmenų veikimo ar neveikimo (pvz., negalėjimo
apdoroti mokėjimo „SEPA" sistemoje).
- Kai mokėjimo operacija neatliekama ne dėl mūsų kaltės (pvz.,
pateikti netikslūs rekvizitai, uždaryta sąskaita) ir (ar)
mokėjimo nurodymo suma grąžinama Jums, mes neprisiimame dėl to
atsakomybės ir nekompensuojame dėl to patirtų nuostolių (pvz.,
negrąžiname už operaciją sumokėtų mokesčių ar išlaidų, susijusių
su lėšų grąžinimu).
- Mes neprisiimame jokios atsakomybės, jeigu Kortele negalėjote
pasinaudoti dėl trečiųjų asmenų veikimo ar neveikimo, jeigu
Kortelę naudojate neteisėtai ar nesąžiningai, taip pat jeigu,
Jums Kortele atlikus mokėjimo operaciją (atsiskaičius), Jūsų
įsigytos prekės ar paslaugos buvo nekokybiškos ar prekių ir
paslaugų teikėjas nesudarė sąlygų atsiskaityti Kortele ar
nesuteikė nuolaidos, nors turėjote ją gauti, ar Jūs patyrėte
kažkokių kitų nepatogumų ar nuostolių dėl trečiųjų asmenų
veiksmų.
-
7. Valiutos keitimas Kortele atliekant mokėjimo operaciją
- Mokėjimo operaciją Kortele galite atlikti (atsiskaityti) bet
kokia valiuta, tačiau lėšos iš Sąskaitos, susietos su Kortele,
visada bus nurašomos eurais. Mokėjimo operacijos valiuta
keičiama į eurus pagal atitinkamos asociacijos, kurios prekės
ženklu pažymėta Kortelė (pvz., „Visa Europe" asociacijos, jeigu
Kortelė „Visa", arba kitos asociacijos, jeigu Kortelė pažymėta
kitu ženklu) nustatytą valiutos keitimo kursą, galiojantį
operacijos apdorojimo dieną. Jeigu numatyta Tipiniuose
įkainiuose, taip pat gali būti taikomas valiutos keitimo
mokestis.
- Tuo atveju, jeigu Kortele atliekamo mokėjimo atveju taikomas
lėšų rezervavimas, rezervavimo metu taikomas valiutos keitimo
kursas gali skirtis nuo to, kuris bus taikomas lėšų nurašymo
metu.
- Mes neprisiimame atsakomybės dėl Jūsų patirtų nuostolių,
susijusių su valiutos konvertavimu ar valiutų kurso pasikeitimu.
-
8. Mokesčiai
- Jūs už Kortelės išdavimą, atnaujinimą, aptarnavimą ir bet kokias
mokėjimo operacijas Kortele ir (ar) su tuo susijusius veiksmus
turite mokėti Tipiniuose įkainiuose nustatytus mokesčius, kurie
automatiškai nurašomi nuo Sąskaitos, susietos su Kortele. Jūs
turite užtikrinti, kad Sąskaitoje visada būtų pakankamas lėšų
likutis šiems mokesčiams padengti.
- Šie mokesčiai nurašomi mokėjimo operacijos vykdymo
(atsiskaitymo) metu, priklausomai nuo operacijos, kartu su ja
arba atskirai, taip pat gali būti nurašomi tiek tuo pačiu, tiek
skirtingu metu.
- Jeigu yra taikomas Kortelės naudojimo mokestis, jis nurašomas
nuo Sąskaitos, susietos su Kortele, mūsų pasirinktą dieną vieną
kartą per mėnesį už praėjusio mėnesio laikotarpį.
- Mokesčiai, nurodyti Tipiniuose įkainiuose, mokami juose nurodyta
valiuta.
- Jeigu Sąskaitoje, susietoje su Kortele, nepakanka lėšų
mokesčiams nusirašyti, jie gali būti nurašomi nuo bet kurios
kitos Jūsų Sąskaitos.
- Atkreipkite dėmesį, kad Jums papildomai gali būti taikomi prekių
ir paslaugų teikėjų, interneto ryšio tiekėjų, atitinkamos
įrangos savininkų ar paslaugos teikėjų nustatyti mokesčiai, dėl
kurių taikymo neprisiimame jokios atsakomybės.
-
9. Saugumas
- Kortelę ir visus su ja susijusius personalizuotus saugumo
duomenis (pvz., PIN kodas, prisijungimo duomenys) Jūs privalote
saugoti ir imtis visų veiksmų, kad jie nebūtų atskleisti
tretiesiems asmenims ar Kortele bei jos duomenimis neteisėtai
pasinaudota.
- Sužinoję apie Kortelės vagystę, neteisėtą perėmimą ar kitokį jos
praradimą, Kortele atliktą ar mėginamą atlikti mokėjimo
operaciją be Jūsų sutikimo, bet kokią kitą neteisėtą veiką,
susijusią su Kortele, ar kad su Kortele susiję personalizuoti
saugumo duomenys tapo ar galėjo tapti žinomi kitiems asmenims,
turite nedelsiant mums pranešti Tinklalapyje nurodytais
kontaktais ar per Internetinės bankininkystės sistemą tiesiogiai
ar prisijungęs per Mobiliąją programėlę (jei suteikiama tokia
galimybė).
- Kortele gali naudoti tik tas asmuo, kurio vardas ir pavardė
(kartu su juridinio asmens duomenimis, jeigu Sąskaitos
savininkas yra juridinis asmuo) nurodytas ant Kortelės ir kurio
parašas yra įrašytas Kortelėje. Kortelę naudokite atsakingai ir
laikydamiesi visų saugumo priemonių, pavyzdžiui:
- Neleiskite ja naudotis kitiems asmenims.
- Nepalikite Kortelės be priežiūros atvirose vietose, prekių
ar paslaugų suteikimo ar aptarnavimo vietose, bankomatuose
ar kituose įrenginiuose.
- Nelankstykite, nelaužykite Kortelės, saugokite ją nuo
vandens, aukštos temperatūros, elektromagnetinio lauko
poveikio ir bet kokių mechaninių pažeidimų.
- Atsakomybė dėl visų mokėjimo operacijų, patvirtintų PIN kodu,
Identifikavimo priemone ar 3D apsauga, tenka išimtinai Jums ir
Mes neprisiimame jokios atsakomybės dėl tokių operacijų. Todėl
atsakingai naudokite šias priemones, laikydamiesi visų saugumo
priemonių, pavyzdžiui:
- Niekam neatskleiskite PIN kodo, duomenų, susijusių su
Identifikavimo priemone ar 3D apsauga. Juos žinokite tik
Jūs.
- Neužsirašykite PIN kodo, duomenų, susijusių su
Identifikavimo priemone ar 3D apsauga, ant Kortelės ar bet
kokių kitų daiktų.
- Suvesdami PIN kodą ar duomenis, susijusius su Identifikavimo
priemone ar 3D apsauga, įsitikinkite, kad niekas jų
nemato, o įrenginys, į kurį suvedate duomenis, nėra kaip
nors pažeistas ar jame nėra sumontuota kenkėjiška įranga.
- Jeigu Jūs Kortele, PIN kodu, Identifikavimo priemonėmis ar 3D
apsauga nesinaudojate atsakingai ir nesilaikėte aukščiau
nurodytų ar kitų saugumo priemonių ir dėl to buvo atlikta
neautorizuota mokėjimo operacija Kortele, Jūsų elgesys laikomas
dideliu neatsargumu ir Jūs prisiimate dėl to visą atsakomybę, ir
Mes nekompensuojame jokių dėl to patirtų nuostolių.
- Jeigu savo Kortelės duomenis pateikiate ir registruojate
internetu elektroninėse piniginėse (pvz., „Paypal"),
elektroninėse prekybos ir paslaugų vietose (pvz., „Amazon",
„Aliexpress"), elektroninėse paskyrose (pvz., „Google",
socialiniuose tinkluose), sudarote sutartis dėl periodinio
pinigų nurašymo už gaunamas prekes ar paslaugas (pvz.,
„Netflix", „Spotify") ar bet kokiu kitu būdu juos pateikiate ar
registruojate Kortelę prie bet kokios savo elektroninės
paskyros, atsakomybė dėl visų mokėjimo operacijų, atliktų
prisijungus prie Jūsų elektroninės paskyros ar iš jos
pasisavinus Kortelės duomenis, tenka išimtinai Jums ir Mes
neprisiimame jokios atsakomybės dėl tokių operacijų. Todėl
atsakingai registruokite Kortelę prie bet kokios savo
elektroninės paskyros, laikydamiesi visų saugumo priemonių,
pavyzdžiui:
- Niekam neatskleiskite prisijungimo prie savo elektroninės
paskyros duomenų, juos žinokite tik Jūs.
- Neužsirašykite šių prisijungimo duomenų ant Kortelės ar bet
kokių kitų daiktų.
- Suvesdami prisijungimo prie savo elektroninės paskyros
duomenis, įsitikinkite, kad niekas jų nemato, o įrenginys,
į kurį suvedate prisijungimo duomenis, nėra kaip nors
pažeistas ar jame nėra sumontuota kenkėjiška įranga.
- Jeigu Jūs Kortelės duomenis pateikiate ir registruojate
internetu prie savo elektroninių paskyrų neatsakingai ir
nesilaikote aukščiau nurodytų ar kitų saugumo priemonių dėl
prisijungimo prie savo elektroninių paskyrų ir dėl to Jūsų
prisijungimo prie elektroninių paskyrų duomenys tapo žinomi
tretiesiems asmenims ir (ar) buvo atlikta neautorizuota mokėjimo
operacija Kortele, Jūsų elgesys laikomas dideliu neatsargumu ir
Jūs prisiimate dėl to visą atsakomybę, ir Mes nekompensuojame
jokių dėl to patirtų nuostolių.
- Jeigu naudojatės bekontakčių atsiskaitymu funkcionalumu (jei
toks yra galimas), privalote imtis reikiamų saugumo priemonių,
kad Kortele viešose vietose ar per nuotolį nebūtų pasinaudota
(tokiais atvejais blokuokite tokį funkcionalumą, naudokite
specialius dėklus ir pan.).
-
10. Kortelės galiojimas
- Kortelė galioja tik tam tikrą laiką. Jos galiojimo data nurodyta
ant Kortelės. Kortelė galioja iki paskutinės mėnesio, nurodyto
ant Kortelės, dienos. Pasibaigus Kortelės galiojimui, turite ją
saugiai sunaikinti.
- Iki Kortelės galiojimo pabaigos galime Jums atsiųsti atnaujintą
Kortelę paštu. Informaciją apie tai matysite Internetinės
bankininkystės sistemoje tiesiogiai ir (ar) prisijungęs per
Mobiliąją programėlę (jeigu yra tokia galimybė) ar kitu Mūsų
pasirinktu būdu. Jei Internetinės bankininkystės sistemoje
tiesiogiai ir (ar) prisijungęs per Mobiliąją programėlę (jei
suteikiama tokia galimybė) ar kitu Mūsų pasirinktu būdu
matysite, kad atnaujinta Kortelė Jums neišsiųsta, likus 28
dienoms ar mažiau iki Kortelės galiojimo pabaigos, galite pats
užsisakyti atnaujintą Kortelę. Jos užsakymo procedūra tokia pati
kaip ir naujos Kortelės išdavimo atveju. Atminkite, kad užsakyta
nauja Kortelė nebūtinai bus pažymėta tos pačios tarptautinės
asociacijos („Visa" ar kita) prekės ženklu, kaip kad buvo
pažymėta prieš tai Jūsų turėta Kortelė.
- Kortelės praradimo atveju galite užsisakyti naują Kortelę.
Prarastą Kortelę turite užblokuoti ir apie tai pranešti
Taisyklėse nustatyta tvarka.
- Jūs taip pat bet kada galite atsisakyti Kortelės paslaugos, apie
tai mus informavę ar tai nurodę Internetinės bankininkystės
sistemoje tiesiogiai ir (ar) prisijungęs per Mobiliąją
programėlę (jei suteikiama tokia galimybė) ar kitu mūsų nurodytu
būdu.
-
11. Sutarties pasibaigimas
- Sutartis gali pasibaigti ar būti nutraukta visais Taisyklėse ir
(ar) Sąskaitos sutartyje nurodytais pagrindais.
- Sutartį taip pat galime nutraukti, kartu nutraukiant ir Kortelės
galiojimą, nedelsdami, apie tai Jūsų papildomai neinformavę,
jeigu:
- Neaktyvinate Kortelės ilgiau kaip 2 (du) mėnesius.
- Kortele neatliekate jokių mokėjimo operacijų ilgiau kaip 1
(vienerius) metus.
- Kortelė yra ilgiau kaip 2 (du) mėnesius blokuota.
- Sąskaitoje, susietoje su Kortele, yra susidariusi skola ir
ji nepadengiama ilgiau kaip 2 (du) mėnesius.