Chat with us, powered by LiveChat

Dažniausiai užduodami klausimai

Pervesk sąskaita

Kas gali atsidaryti Pervesk sąskaitą?

Pervesk dirba su klientais iš įvairių pasaulio šalių, industrijų ir vykdo individualų kiekvieno kliento vertinimą. Pervesk sąskaitą gali atsidaryti fiziniai asmenys arba įmonės atstovai sulaukę pilnametystės (18 m.) arba vyresni. Prašome atkreipti dėmesį, kad fiziniai asmenys gali atsidaryti Pervesk sąskaitą tik savo vardu. Pervesk bendradarbiavimo nevykdo su:

  • Klientais iš Irano ir Šiaurės Korėjos;
  • Įmonėmis susijusiomis su nelegalia prekyba: tabako gaminiais, alkoholiu, receptiniais vaistais, steroidais, nelegalių ar nelicencijuotų azartinių lošimų, loterijų organizavimu, nelegalia programine įranga;
  • Įmonėmis susijusiomis su prekyba ginklais ir kita karine technika, narkotikais, prekyba žmonėmis, pornografija ar kitomis nelegaliomis veikomis;
  • Įmonėmis, kurios jų veikimo šalyje vykdo licencijuotą veiklą be reikalingos licencijos.

Kiek kainuoja atsidaryti Pervesk sąskaitą?

Fiziniams asmenims Pervesk sąskaitos atsidarymas nieko nekainuoja. Juridiniams asmenims, priklausomai nuo įmonei priskiriamos rizikos, yra taikomas vienkartinis 50 EUR arba 200 EUR sąskaitos atidarymo mokestis bei 5 EUR arba 50 EUR mėnesinis mokestis. Su informacija, apie Jums priskirtą rizikos lygį, būsite supažindinti po fizinio arba juridinio klausimyno užpildymo ir pateikimo Pervesk komandai.
Norėdami susipažinti su detaliu kainininku - spaukite čia. Pervesk klientams gali būti taikomi ir individualūs kainodaros planai - norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis el. paštu [email protected].

Kokius dokumentus reikia pateikti fiziniam asmeniui, norint atsidaryti Pervesk sąskaitą?

Fizinis asmuo gali atidaryti Pervesk sąskaitą, savo vardu, užpildęs prašymą ir „Pažink savo klientą“ anketą bei pateikęs vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:

  • Piliečio pasą;
  • Europos Sąjungos valstybės narės piliečio asmens tapatybės kortelę.

Jeigu fizinis asmuo be asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų turi ir leidimą gyventi kurioje nors valstybėje, jis turi būti pateikiamas papildomai.
Norėdami pradėti Pervesk sąskaitos atidarymą prašome spausti čia.

Kokius dokumentus reikia pateikti juridiniam asmeniui, norint atsidaryti Pervesk sąskaitą?

Pervesk sąskaitą juridinio asmens vardu gali atidaryti įmonės vadovas arba kitas teisėtas atstovas, įgaliotas veikti juridinio asmens vardu. Lietuvoje registruotos įmonės turi pateikti toliau išvardintus dokumentus:

  • Išplėstinį Juridinių asmenų registro išrašą, tinkamai patvirtintą bendrovės vadovo ar jam atstovaujančio įgalioto asmens, arba ESI išrašo kodą (taikoma Lietuvoje registruotoms įmonėms);
  • Bendrovės įstatus, tinkamai patvirtintus bendrovės vadovo ar jam atstovaujančio įgalioto asmens;
  • Direktoriaus paskyrimo dokumentą, tinkamai patvirtintą bendrovės vadovo ar jam atstovaujančio įgalioto asmens;
  • Bendrovės vadovo asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją, tinkamai patvirtintą bendrovės vadovo ar jam atstovaujančio įgalioto asmens;
  • Bendrovės akcininkų struktūrą, pasirašytą bendrovės vadovo;
  • Galutinių įmonės naudos gavėjų, įgaliotų asmenų ir įmonės direktoriaus paso / ID kortelių kopijas, tinkamai patvirtintas bendrovės vadovo ar jam atstovaujančio įgalioto asmens.

Atkreipiame dėmesį, kad „tinkamas dokumento patvirtinimas“ reiškia, kad ant teikiamo dokumento turi būti nurodyta: įgalioto asmens vardas, pavardė, pareigos, parašas, pasirašymo data bei žyma „kopija tikra“.
Prašome atkreipti dėmesį, kad Pervesk atitikties komanda gali paprašyti papildomų dokumentų.

Kaip tinkamai pateikti „Pažink savo klientą“ anketą?

Prieš atidarant sąskaitą, „Pažink savo klientą“ anketą privalo užpildyti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys.

    Jeigu esate fizinis asmuo, šią anketą galite užpildyti ir pateikti internetu. Tai galite padaryti paspaudę ant šios nuorodos ir pasirinkę “Atidaryti sąskaitą”.

    Jeigu atstovaujate juridinį asmenį, šią anketą turite parsisiųsti iš Pervesk Verslo paskyros. Rekomenduojame anketą pildyti naudojant Adobe Acrobat Reader programą (instrukciją kaip tai padaryti – rasite čia) arba pasitelkiant Google Chrome internetinę naršyklę (instrukciją kaip tai padaryti - rasite čia).

    „Pažink savo klientą“ anketą juridinis asmuo gali atsispausdinti ir užpildyti ranka. Fiziniams asmenims ši opcija neteikiama.

Parsisiųstą ir užpildytą anketą būtina pasirašyti. Tai galite atlikti šiais būdais:

  • Pasirašyti naudojantis Adobe Acrobat Reader programa. Kaip tai padaryti - rasite čia.
  • Pasirašyti anketą ranka ir ją nuskenuoti;
  • Pasirašyti mobiliuoju elektroniniu parašu. Daugiau informacijos apie tai rasite čia.

Tinkamai užpildyta ir pasirašyta anketa turi būti siunčiama el. paštu: [email protected].

Kokios valiutos palaikomos Pervesk sąskaitoje?

Šiuo metu visos operacijas yra vykdomos tik eurais. Netolimoje ateityje Pervesk planuoja pasiūlyti daugiavaliutines sąskaitas lėšų laikymui ir valdymui.

Prisijungimas prie Pervesk sąskaitos/Paskyros valdymas

Kaip galiu prisijungti prie Pervesk sąskaitos?

  • Mobiliuoju elektroniniu parašu.

    • Prisijungimo lange pasirinkite skiltį „M. Parašas“.
    • Įveskite savo naudotojo ID. Jeigu jungiatės pirmą kartą arba pakeitėte savo mobiliojo telefono numerį, pažymėkite lange esantį žymimąjį laukelį. Jums taip pat reikės pasirinkti savo mobiliojo ryšio operatorių ir nurodyti savo mobiliojo telefono numerį.
    • Paspauskite „Prisijungti“. Jūsų telefono ekrane pasirodys kontrolinis kodas, kuris turi sutapti su kodu rodomu prisijungimo ekrane. Jei kodai sutampa, patvirtinkite prisijungimą PIN kodu.
  • Trumpąja žinute (SMS) gaunamu kodu.

    • Prisijungimo lange pasirinkite skiltį „SMS“.
    • Įveskite savo naudotojo ID, slaptažodį ir paspauskite „Prisijungti“. Jungdamiesi pirmą kartą į slaptažodžio laukelį įveskite Jums išduotą pirminį slaptažodį. Atlikę šiuos žingsnius, į savo mobiliojo telefono numerį gausite SMS su kodu, kurį reikės suvesti į prisijungimo lange atsiradusį laukelį. Po pirmojo prisijungimo prie Pervesk sąskaitos, pakeiskite pirminį slaptažodį į naują, Jūsų sugalvotą slaptažodį. Naujas slaptažodis turi būti sudarytas iš 8 ar daugiau ženklų, kuriuos sudaro didžiosios ir mažosios raidės bei skaičius.
    • Patvirtinkite prisijungimą gautu SMS kodu suvesdami jį į prisijungimo lauke esantį langelį.
  • Slaptažodžių generatoriumi.
    • Prisijungimo lange pasirinkite skiltį „Generatorius“.
    • Įveskite savo naudotojo ID. Atsidariusiame lange pamatysite kodą kurį reikia suvesti į slaptažodžių generatorių. Tai atlikus slaptažodžių generatorius sugeneruos Jums naują kodą, kurį turėsite įvesti į prisijungimo lange esantį lauką.
    • Patvirtinkite prisijungimą slaptažodžių generatoriaus kodu suvesdami jį į prisijungimo lauke esantį langelį.

Ko reikia, kad galėčiau prisijungti prie Pervesk sąskaitos?

Jums reikia pastovaus ir saugaus interneto ryšio ir vienos iš naujausių Firefox, Google, Chrome ar Safari interneto naršyklės versijų. Taip pat turite užtikrinti, kad Jūsų prietaise bei naršyklėse yra palaikomi JavaScript moduliai – instrukcijas, kaip tai padaryti rasite čia.

Ar galiu prisijungti prie Pervesk sąskaitos esant užsienyje?

  • Mobilusis elektroninis parašas gali neveikti kai kuriose šalyse, todėl prieš išvykdami į užsienį pasikonsultuokite su savo mobiliojo ryšio operatoriumi.
  • SMS prisijungimo būdas veikia visose šalyse, kuriose galite gauti SMS žinutes.
  • Slaptažodžių generatorius veikia visose šalyse.

Kas ir kur gali įsigyti mobilųjį elektroninį parašą?

Mobilųjį elektroninį parašą gali įsigyti pilnamečiai, mobiliųjų operatorių abonentai. Atkreipkite dėmesį, kad išankstinio mokėjimo paslaugų naudotojams mobilusis elektroninis parašas neišduodamas.
Mobilųjį elektroninį parašą galite įsigyti bet kuriame Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus salone. Vietoj Jūsų turimos SIM kortelės bus išduota nauja SIM kortelė su elektroninio parašo sertifikatu.

Kaip naudotis slaptažodžių generatoriumi?

Detalią instrukciją kaip naudotis slaptažodžių generatoriumi rasite čia.

Kaip naudojantis SMS kodu prisijungti prie Pervesk sąskaitos ir atlikti operacijas?

Tvirtinant operacijas ar jungiantis prie Pervesk sąskaitos, turėsite suvesti SMS kodą. Šis kodas yra vienkartinis, todėl kiekvieną kartą jungiantis ar pasirašant, Jums bus siunčiamas naujas SMS kodas.

Kaip pasikeisti naudojamą slaptažodį jungiantis su SMS?

  • Prisijungę prie Pervesk sąskaitos viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite ant savo vardo ir pavardės ir pasirinkite „Naudotojo nustatymai“ -> „Pakeisti slaptažodį“.
  • Užpildykite prašomus laukus ir paspauskite „Išsaugoti“. Atkreipkite dėmesį, kad slaptažodis turi būti sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simbolių ir turėti bent vieną skaičių, mažąją ir didžiąją raidę.

Ką daryti pamiršus savo slaptažodį ar užblokavus prisijungimą prie paskyros, neteisingai suvedus prisijungimo duomenis?

Susisiekite su mumis el. paštu [email protected].

Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie Pervesk sąskaitos?

Jeigu naudojatės mobiliuoju elektroniniu parašu ar SMS, užklauskite Jus aptarnaujantį mobiliojo ryšio operatorių, ar nėra sutrikdytas mobiliojo parašo veikimas. Jei mobiliojo ryšio operatorius nenustatė sutrikimų, kurie galėtų daryti įtaką mobiliojo elektroninio parašo veikimui ar prisijungimui naudojant SMS metodą, ir Jums nepavyksta prisijungti kitais būdais, prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected].

Ką daryti praradus / įtariant, kad prisijungimo duomenys tapo žinomi tretiesiems asmenims?

Praradus slaptažodžių generatorių ar mobilųjį telefoną, turint įtarimų, kad jais neteisėtai gali pasinaudoti tretieji asmenys ar įtariant neteisėtą prieigą prie sąskaitos, turite nedelsiant, bet ne vėliau kaip per vieną darbo dieną, pateikti prašymą užblokuoti sąskaitą ir paslaugų teikimą. Prašymą galite pateikti žinute, prisijungę prie Pervesk paskyros, arba el. paštu [email protected], pasirašytą elektroniniu parašu. Pateikiant prašymą privalote nurodyti savo vardą ir pavardę, asmens kodą ir priežastį, dėl kurios blokuojama paskyra bei paslaugų teikimas. Siekdami identifikuoti prašymą pateikiantį asmenį, mes pasiliekame teisę pareikalauti papildomos informacijos.

Mokėjimai

Ar atliekamoms operacijoms yra taikomi limitai?

Pervesk klientams yra taikomi standartiniai limitai:

Vienos operacijos limitasVienos dienos limitasVieno mėnesio limitas
Fizinis asmuo2 000 Eur5 000 Eur10 000 Eur
Juridinis asmuo10 000 Eur20 000 Eur50 000 Eur

Norėdami sumažinti ar padidinti Jums taikomus standartinius limitus, tai galite atlikti internetu prisijungę prie savo Pervesk sąskaitos. Limitų valdymą rasite pasirinkę „Naudotojo nustatymai“ -> „Naudotojai ir teisės“ -> „Naudotojo vardas ir pavardė“.
Prieš keisdami rekomenduojamus limitus, įvertinkite savo atliekamų mokėjimo operacijų sumas bei periodiškumą.

Kaip galima sustabdyti vykdomą mokėjimą, patikrinti ar jis buvo atliktas?

Atliktų ir vykdomų mokėjimų statusus galite pasitikrinti prisijungę prie Pervesk sąskaitos ir pasirinkę „Mokėjimai“ -> „Sąrašas“. Neįvykdytus mokėjimus galite atšaukti.