Kodėl turiu verifikuoti savo paskyrą?

Siekdami laikytis Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos reguliavimo reikalavimų, turime tiksliai žinoti, kas naudojasi mūsų paslaugomis, ir stebėti jų elgesį, kad pastebėtume įtartiną veiklą.

Dėl šios priežasties taikome „Pažink savo klientą“ principą (angl. „Know Your customer“ arba „KYC“). Šis principas – tai klientų pažinimo procesas, kurį finansų įstaigos teisiškai privalo atlikti, kad įvertintų ir kontroliuotų pinigų plovimo, terorizmo finansavimo ir sukčiavimo riziką.

Trumpai tariant, „Pažink savo klientą“ procesas apima:

  • kliento tapatybės nustatymą ir patikrinimą, ar klientas yra tas, kuo jis teigia esąs, remiantis gautais dokumentais, duomenimis ar informacija;
  • jei taikoma, kliento naudos gavėjo tapatybės nustatymą ir pagrįstų veiksmų jo tapatybei patikrinti taikymą;
  • informacijos apie kliento veiklos ir numatomą dalykinių santykių pobūdį surinkimą ir vertinimą;
  • kliento individualios pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos vertinimą;
  • prireikus papildomų sustiprintų priemonių taikymą.